tisdag 5 maj 2009

Tisdag 5maj!

Har haft kanon dagar :) Började helgen med att sitta hos Ana under valborg. Vi drack lite vin och efter det så kom ölen fram så man mådde ju lagomt bra sen på fredagen, men det gick det med, vart lagomt återställd tills dansen på kvällen började. Och denna kväll var det Blender som spelade, kalaskväll med mycket härligt folk som var på plats!
Sen på lördagen blev det partyparty.. En riktigt kul kväll :) Mer än så tänker jag inte säga! :)
Citat från dessa dagar :
  • Hej vem är du ? N. Jaha, hej Nemo !
  • Vad heter du ? Karin, och jag är flata så ta ett steg tillbaka
  • Ana, här är din kaffekuff
  • Får jag låna den här ? Ja visst, men tänk på att den är lite roouugee

Sen en annan sak, det du gjorde var sjukt respektlöst. Man sitter och inte så säger en massa saker och sen gör en helt annan sak bara efter nån minut. usch!!!

Snart är det dags för premiär av Sushi. Har varit länge sugen på att smaka och nu har jag chansen, så vi får väl se, antingen kommer jag älska det eller så kanske jag spyr upp den lika fort :)

Inga kommentarer: